Motosiklet park halindeki otomobile çarptı: 2 yaralı

MANİSA (AA) - Manisa'nın Turgutlu ilçesinde motosikletin park halindeki otomobile çarpması sonucu 2 kişi ağır yaralandı.Alınan bilgiye göre, Yasin Dolar'ın...

MANİSA (AA) - Manisa'nın Turgutlu ilçesinde motosikletin park halindeki otomobile çarpması sonucu 2 kişi ağır yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Yasin Dolar'ın (26) kullandığı 45 EK 796 plakalı motosiklet, Selvilitepe Mahallesi Mimar Sinan Caddesi'nde park halindeki 35 R 0197 plakalı otomobile çarptı.

Çarpmanın etkisiyle motosiklette bulunan Tolga Altun, savrularak 5 metre yüksekliğindeki köprüden düştü.

Yaralı sürücü ile Altun, 112 Acil Servis ekiplerince Turgutlu Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Yaralıların hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL