Motosiklet otomobile çarptı: 2 yaralı

Konya’nın Kulu ilçesinde bir aracı sollamaya çalışan sürücünün kullandığı motosikletin park halindeki otomobile çarpması sonucu meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı.


Edilen bilgiye göre, Atatürk Caddesi’nden şehir merkezi istikametine giden İ.T. idaresindeki 42 GB 850 plakalı motosiklet, sollama yapmak istediği sırada park halindeki N.S.’ye ait 06 BD 1805 plakalı otomobile arkadan çarptı. Çarpmanın etkisiyle devrilen motosikletten düşen sürücü ve arkada koltukta bulunan arkadaşı H.K., yaralandı. Yaralılar olay yerine sevk edilen ambulansla Kulu Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR