Motosiklet kadına çarptı, ikisi de yaralandı

Karaman’ın Kırbağı Mahallesi’nde yolun karşısına geçmeye çalışan kadına motosikletin çarpması sonucu meydana gelen kazada, motosiklet sürücüsü ve yaya yaralandı. Yaralılar hastaneye kaldırıldı.

Karaman’da yolun karşısına geçmeye çalışan kadına motosikletin çarpması sonucu 2 kişi yaralandı.

Kaza, ikindi saatlerinde Kırbağı Mahallesi İbrahim Öktem Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, O.K. (24) yönetimindeki 70 BH 708 plakalı motosiklet, karşıdan karşıya geçmeye çalışan D.Ö. isimli kadına çarptı. Çarpmanın etkisiyle kadın ve motosiklet sürücüsü savrularak yere düştü.

Kazayı gören çevredeki vatandaşlar yaralıların yardımına koşarken, durum 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirildi. İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Yaralılar, sağlık görevlilerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından Karaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kazayla ilgili tahkikat başlatıldığı öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

KARAMAN Haberleri

KMÜ'den Arazi İddialarına Sert Yanıt: Peşkeş Değil, Kamu Hizmeti
OVADA İLK HASAT
Karaman’da üçüncü kattan düşen kalıp ustası ağır yaralandı
ÇOK ACI OLAY! 3 ÇOCUK YAŞAMINI YİTİRDİ
Karaman'da vatandaş sokağa döküldü! Önce patlama sonra yangın