Motosiklet hırsızlığı güvenlik kamerasında

İSTANBUL (AA) - Beykoz'da bir motosikletin çalınma anı, güvenlik kamerasınca kaydedildi.Alınan bilgiye göre, Ortaçeşme Mahallesi Mutlular Sokak'ta park...

İSTANBUL (AA) - Beykoz'da bir motosikletin çalınma anı, güvenlik kamerasınca kaydedildi.

Alınan bilgiye göre, Ortaçeşme Mahallesi Mutlular Sokak'ta park halindeki 34 VL 7414 plakalı motosiklet, gece saatlerinde çalındı.

İhbar üzerine İlçe Emniyet Müdürlüğü Asayiş Büro Amirliği ekipleri, olayla ilgili çalışma başlattı.

Motosikletin sahibi Ümit Özsoy, AA muhabirine yaptığı açıklamada, böyle bir olayın mahallelerinde ilk kez yaşandığını belirterek, "O nedenle kilitlemek gibi bir şey hiç aklımıza gelmedi. Dün akşam da Elmalı Mahallesi'nde buna benzer bir olay olmuş. Dikkatli olmak gerekiyor." dedi.

Güvenlik kamerasına yansıyan görüntülerde, bir kişinin motosikleti iterek götürmesi yer alıyor.


AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek