Motosiklet hırsızlarını güvenlik kamerası ele verdi

Bolu ve Düzce'de çaldıkları motosikletleri satan 5 kişi güvenlik kamerası görüntüleri sayesinde yakalandı

BOLU (AA) - Bolu ve Düzce'de çaldıkları motosikletleri satan 5 kişi gözaltına alındı.

Alınan bilgiye göre, Bolu Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, kent merkezinde motosiklet hırsızlarının yakalanmasına yönelik çalışma başlattı.

Motosiklet hırsızlığının yaşandığı mahallelerde bulunan güvenlik kameralarını incelemeye alan ekipler, hırsızlığın güvenlik kamerası tarafından kaydedildiğini tespit etti. Görüntülerde bulunan iki kişinin yakalanması için çalışma başlatan ekipler, Bolu'dan çaldıkları motosikletleri Düzce'de, Düzce'de çaldıkları motosikletleri Bolu'da satan T.A, S.A, Ü.G, İ.B. ve M.B'yi Düzce'de yapılan operasyonla yakaladı.

Emniyetteki işlemleri tamamlanan 5 kişi sağlık kontrolünün ardından adliyeye sevk edildi.

Bu arada, basına dağıtılan görüntülerde, kapüşonlu ve şapkalı iki şüphelinin kaldırımda park halinde duran motosikleti çalma anları yer alıyor.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL