Model öğrencileri çeyrek altını kaptı

Özel Model İlköğretim Okulu “İstiklal Marşı’nı Güzel Okuma” yarışması düzenledi.

Özel Model İlköğretim Okulu, “12 Mart İstiklal Marşı’nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy’u Anma Günü” dolayısıyla öğrencileri arasında “İstiklal Marşı’nı Güzel Okuma” yarışması düzenledi. 1. kademe ve 2. kademe öğrencilerinin ayrı ayrı değerlendirildiği yarışma sonunda 1. kademe birincisi Beyza Altaş ve 2. kademe birincisi Halime Eken birer çeyrek altınla ödüllendirildi. Ayrıca yarışmaya katılan bütün öğrencilere çeşitli hediyeler verildi.

Ödül töreninde konuşan Okul Müdürü Beşir Üstüntürk, İstiklal Marşı’nın önemine vurgu yapan konuşmasının sonunda “Bu yarışma vesilesi ile Milli Şairimizi bir kez daha minnet ve şükranla anıyor, yarışmaya katılan bütün öğrencilerimizi, kendilerine olan güven duygusundan ve sarf ettikleri çabadan dolayı tebrik ediyorum” diye kaydetti.Okul Müdürü Üstüntürk, öğrencilerin her alanda başarılı olabilmeleri için, kurum olarak ellerinden gelen çabayı sarf ettiklerini ifade ederek, “Öğrencilerimizin başarılarının devam etmesini temenni ediyorum” dedi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?