MOBESE kamera sayısı yetmedi

Mobese Merkezi’ni Vali Osman Aydın, İl Özel İdare Sekreteri Muammer Sönmez ve Selçuklu Kaymakamı Şükrü Görür ziyaret etti.

Konya’da kurulması son aşamaya gelen Mobese Merkezi’ni Vali Osman Aydın, İl Özel İdare Sekreteri Muammer Sönmez ve Selçuklu Kaymakamı Şükrü Görür ziyaret etti.

32 önemli kavşakta 47 kamera ile hizmet vermesi öngörülen MOBESE sisteminde İl Özel İdaresi ve Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılacak maddi katkılarla kamera sayısı 72’ye çıkarılacak. Şubat ayında hizmete girmesi planlanan MOBESE sisteminin çalışmalarının sürdüğü bildirildi.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?