MKE Ankaragücü’nde pozitif vaka şoku

MKE Ankaragücü'nde tesis çalışanlarına yapılan kovid-19 testi sonucunda, bir kişide pozitif vakaya rastlandığı açıklaması yapıldı

MKE Ankaragücü'nde bir personelin Covid-19 testi pozitif çıktı.

MKE Ankaragücü'nde tesis çalışanlarına yapılan Covid-19 testi sonucunda, bir kişide pozitif vakaya rastlandığı açıklandı. Ankaragücü'nden yapılan yazılı açıklamada, "Sezon başı hazırlıkları öncesi kulübümüzde yapılan Koronavirus (Covid-19) taramasında bir personelimizde sonuç pozitif çıkmış olup testi pozitif çıkan çalışanımız ile birlikte, test sonucu negatif çıkan ancak aynı ortamda bulunan 4 çalışanımız evde izolasyona alınmıştır. Personelimizin genel durumu iyi olup gelişmeler kamuoyu ile paylaşılacaktır" denildi.

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi