MKE Ankaragücü'nde başkent derbisi hazırlıkları başladı

ANKARA (AA) - MKE Ankaragücü, Süper Lig'in 23. haftasında Gençlerbirliği ile oynayacağı başkent derbisinin hazırlıklarına başladı.Kulüpten yapılan...

ANKARA (AA) - MKE Ankaragücü, Süper Lig'in 23. haftasında Gençlerbirliği ile oynayacağı başkent derbisinin hazırlıklarına başladı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, dün konuk ettiği Fenerbahçe'yi 2-1 yenen sarı-lacivertli takım, yenilenme çalışması gerçekleştirdi.

Teknik direktör Mustafa Reşit Akçay yönetiminde Beştepe Tesisleri'nde yapılan antrenmanı Kulüp Başkanı Fatih Mert de izledi.

Gençlerbirliği ile MKE Ankaragücü arasındaki başkent derbisi, 23 Şubat Pazar günü Eryaman Stadı'nda yapılacak.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?