MKE Ankaragücü, Beşiktaş'ı penaltılar sonucunda 4-3 mağlup ederek Ziraat Türkiye Kupası'nda adını çeyrek finale yazdırdı.
MKE Ankaragücü, Beşiktaş’ı penaltılar sonucunda 4-3 mağlup ederek Ziraat Türkiye Kupası’nda adını çeyrek finale yazdırdı.
MKE Ankaragücü, Beşiktaş'ı penaltılar sonucunda 4-3 mağlup ederek Ziraat Türkiye Kupası'nda adını çeyrek finale yazdırdı.
İlk yorum yazan siz olun
Spor Haberleri
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü