Mitsubishi Seminerine ev sahipliğini KTO yapacak

Konya Ticaret Odası Mitsubishi Seminerleri'nin ikincisine ev sahipliği yapacak.

27 Ocak günü gerçekleştirilecek seminerde Japon üretim tarzı anlatılacak. Düzenlenecek seminer hakkında bilgi veren KTO Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Üzülmez, 2010 yılının Türkiye'de Japon yılı ilan edildiğini belirterek, "2010 yılının Türkiye'de Japon yılı olarak kutlanması ve karşılıklı işbirliğini artıracak faaliyetlerde bulunulması iki ülke arasındaki dostluğun ve ekonomik ilişkilerin geleceğe taşınması açısından önemlidir. Türkiye ve Japonya arasında kültürel, sosyal ve ekonomik işbirliğini artıracak faaliyetler gerçekleştirilecek. Bu etkinlikler kapsamında Konya'da da eğitim semineri gerçekleştiriyoruz. Düzenlenecek seminerle Konya firmalarımızın dünya ile rekabetinde yeni stratejiler belirlemesine katkı sağlayacağız" dedi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?