MİT'çiyim dedi, garsonları dolandırdı!

Konya'da kendisini MİT görevlisi ve bakan yeğeni olarak tanıtarak 2 kişiyi 5 bin TL dolandırdığı iddia edilen şahıs yakalandı.

İddiaya göre, merkez Selçuklu ilçesinde bir restoranda garson olarak çalışan R.D. (24) ile A.E'yi (26) kendini MİT Konya Bölge Müdürü ve bakan yeğeni olarak tanıtan Ahmet A. (53), "Birinizi MİT'e, diğerinizi de resmi bir kuruma yerleştireceğim" diyerek 5 bin TL aldı. Parayı aldıktan sonra ortadan kaybolan Ahmet A.'nın kendilerini dolandırıldığını anlayan garsonlar durumu polise bildirdi. Konya Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık ve Dolandırıcılık Büro Amirliği ekipleri yaptıkları araştırmada Ahmet A.'yı merkez Meram ilçesindeki evinde yakaladı. Zanlı Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirildikten sonra unvan gaspı ve dolandırıcılık iddiasıyla adliyeye sevk edildi

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti