Mısır'daki saldırıyı DAEŞ üstlendi

DAEŞ dün Giza'daki emniyet merkezine düzenlenen saldırıyı üstlendi

KAHİRE (AA) - Mısır'da dün bir emniyet merkezine düzenlenen saldırıyı terör örgütü DAEŞ'in üstlendiği belirtildi.

Terör örgütüne ait Amak ajansının haberine göre, Giza'da dün emniyet merkezine düzenlenen 1 polisin öldüğü 2'sinin yaralandığı saldırı DAEŞ tarafından gerçekleştirildi.

Mısır'da son aylarda emniyet merkezlerine düzenlenen saldırılarda çok sayıda güvenlik görevlisi hayatını kaybetti.

Saldırıların yoğunlaştığı Kuzey Sina'da, Kasım 2014'te terör örgütü DAEŞ'e biat ettiğini duyuran ve daha sonra adını Sina Vilayeti olarak değiştiren "Ensar Beyt el-Makdis" adlı örgüt gibi bazı silahlı grupların etkin olduğu biliniyor.


AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU