Mısır 30 Etiyopyalı mahkumu serbest bıraktı

KAHİRE (AA) – Etiyopya Başbakanı Abiy Ahmed'in dün Kahire'de geçekleştirdiği temaslar sonrasında Mısır hapishanelerinde tutulan Etiyopyalı...

KAHİRE (AA) – Etiyopya Başbakanı Abiy Ahmed'in dün Kahire'de geçekleştirdiği temaslar sonrasında Mısır hapishanelerinde tutulan Etiyopyalı 30 mahkumun serbest bırakıldığı belirtildi.

Kahire Uluslararası Havaalanı yetkililerinden alınan bilgiye göre, Etiyopyalı 30 mahkum bugün Başbakan Abiy Ahmed'in bulunduğu uçakla Kahire'den ayrıldı.

Mahkumların serbest bırakılma gerekçelerine ilişkin ise Mısır veya Etiyopya makamlarından herhangi bir resmi açıklama yapılmadı.

Mısır resmi haber ajansı MENA, Etiyopya Başbakanı Ahmed'in bugün Kahire'den ayrıldığını duyurmuş, ancak 30 mahkumun affı konusuna değinmemişti.

Mısır Cumhurbaşkanı Abdulfettah es-Sisi ve Etiyopya Başbakanı Abiy Ahmed dün gerçekleştirdikleri görüşmede "ülkelerinin birbirlerine zarar vermeyeceği" konusunda karşılıklı teminat vermişti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu