Minik öğrencilere "Eğirdir Gölü’nü ve Balıklarını Tanıyorum" eğitimi verildi

Eğirdir Su Ürünleri Araştırma Enstitüsü Müdürlüğünün ilçedeki ilköğretim ve okul öncesi çağındaki çocuklarda balık tüketiminin artırılması...

Eğirdir Su Ürünleri Araştırma Enstitüsü Müdürlüğünün ilçedeki ilköğretim ve okul öncesi çağındaki çocuklarda balık tüketiminin artırılması ve Eğirdir Gölü balıklarının tanıtılması için başlattığı çalışma çerçevesinde miniklere eğitim verildi.

Eğirdir Akademi Çocuk Kreş ve Gündüz Bakımevi öğrencilerine Su Ürünleri Yüksek Mühendisi İbrahim Özdal tarafından "Eğirdir Gölü'nü ve Balıklarını Tanıyorum" konulu eğitim verildi. Ayrıca öğrencilere Dr. Vedat Yegen tarafından Eğirdir SAREM Limnoloji Müzesi'ndeki balıkların tanıtımı yapılırken, Dr. Oğuz Yaşar Uzunmehmetoğlu da öğrencilere enstitü kuluçkahanesini tanıttı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı