Minibüsçüler iftarda bir araya geldi

Konya'daki dolmuşçular Bera Otel’de düzenlenen iftar programında bir araya geldi.

Konya Umum Servisçiler ve Minibüsçüler Odası üyeleri merkez Bera Otel’de düzenlenen iftar programında bir araya geldiler. Oda Yönetim Kurulu’nun son derece neşeli göründüğü iftar programında bir arada iftar eden minibüsçüler bu faaliyetten dolayı Oda Başkanı Ali Zeybek’e teşekkür ederek “Böyle nezih bir mekanda minibüsçü ve servisçi esnafının bir araya getirilmesi bizce güzel bir şey. Oda üyelerimiz arasındaki bu birlik ve beraberliğin sürmesi en büyük dileğimiz” diye konuştular. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?