Minibüsçü esnafı minibüs duraklarına hatalı park yapan özel otomobil sahiplerinden şikâyetçi. Minibüslerin yolcu indirip bindirmede kullandıkları ve kendilerine tahsis edilen durakları işgal eden özel oto sahipleri yüzünden durak haricinde yolcu indirmek ya da bindirmek zorunda kaldıklarını ifade eden minibüsçü esnafı “Durak yerlerine araçlarını park eden sürücüler yüzünden yolcu indirip bindirmede güçlük yaşıyoruz. Mümkün olduğunca durak harici indirme bindirme yapmamaya çalışmamıza rağmen durak yerlerimizi özel otolar işgal edince elimizden başka bir şey gelmiyor. Özel otomobil sahiplerinden duraklarımızı işgal etmemelerini talep ettiğimizde de çeşitli gerilimler yaşıyoruz. Yolcularımızdan da bilhassa durak harici iniş biniş yapmamalarını rica ediyoruz” diye konuştular. Memleket
Minibüsçüler hatalı parktan şikâyetçi
Minibüsçüler duraklarını işgal eden özel oto sahiplerinden şikayet ediyor.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?