Kabak, Konya Gazeteciler Cemiyeti'nde düzenlediği basın toplantısında, pazar günü gerçekleştirilecek genel kurula bütün meslektaşlarını davet etti. Mesleğinde deneyimli kişilerden oluşturulan yönetimle hizmet edeceklerini belirten Kabak, toplu ulaşımdaki hizmet kalitesini eğitimle yükselteceklerini bildirdi.
Minibüsçüler genel kurula gidiyor
Minibüsçüler ve Umum Servis Araçları Odası Başkan Adayı Ümit Kabak, düzenlediği basın toplantısıyla üyelerden destek istedi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?