Konya'da belediye otobüsü ile minibüsün çarpışması sonucu 2 kişi yaralandı. Minibüste sıkışan sürücü, itfaiye ekibinin yardımıyla kurtarıldı. Edinilen bilgiye göre, Muhammet Nuray idaresindeki 42 NV 320 plakalı belediye otobüsü, merkez Meram ilçesi Kuyruk Sokak'ta Tahir Yalçınkaya'nın kullandığı 42 BR 079 plakalı minibüsle çarpıştı.
Kazada, otobüs şoförü Muhammet Nuray hafif şekilde yaralandı. Yaralı olarak minibüste sıkışan sürücü Tahir Yalçınkaya ise, sağlık görevlileri ve polisin müdahalesine rağmen araçtan çıkarılamadı. Haber verilmesi üzerine olay yerine gelen itfaiye ekibi, kısa süren bir çalışmanın ardından Yalçınkaya'yı sıkıştığı yerden kurtarmayı başardı. Yaralı sürücüler Nuray ve Yalçınkaya, Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Yaralıların durumlarının iyi olduğu öğrenildi.