TMMOB Mimarlar Odası Konya Şubesi’nin hafta sonunda yapılan Olağan Genel Kurul seçimlerinde başkanlığa M. Serdar Işık seçildi. Odaya kayıtlı 477 üyenin oy kullandığı seçimlerde 7 kişilik yönetime M. Serdar Işık’ın listesinden 6 üye, diğer listeden ise sadece Abdullah Naltekin girdi. Işık’ın listesinin 2. sırasında yer alan Hatice Mendi, 220 oy aldığı için yönetim kuruluna giremedi. Yeni Yönetim Kurulu şu isimlerden oluştu: M. Sardar Işık (292) Zeki Ünen (239), Mustafa Sütiçen (242), İhsan Kılınçarslan (232), Hüseyin Başar (251), Mehmet Koyuncu (246) ve Abdullah Naltekin (231). |
Mimarlar Odası’nda Işık dönemi
TMMOB Mimarlar Odası Konya Şubesi’nin hafta sonunda yapılan Olağan Genel Kurul seçimlerinde başkanlığa M. Serdar Işık seçildi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?