Mimarlar Odası’nda Işık dönemi

TMMOB Mimarlar Odası Konya Şubesi’nin hafta sonunda yapılan Olağan Genel Kurul seçimlerinde başkanlığa M. Serdar Işık seçildi.







TMMOB Mimarlar Odası Konya Şubesi’nin hafta sonunda yapılan Olağan Genel Kurul seçimlerinde başkanlığa M. Serdar Işık seçildi.


Odaya kayıtlı 477 üyenin oy kullandığı seçimlerde 7 kişilik yönetime M. Serdar Işık’ın listesinden 6 üye, diğer listeden ise sadece Abdullah Naltekin girdi. Işık’ın listesinin 2. sırasında yer alan Hatice Mendi, 220 oy aldığı için yönetim kuruluna giremedi.


Yeni Yönetim Kurulu şu isimlerden oluştu: M. Sardar Işık (292) Zeki Ünen (239), Mustafa Sütiçen (242), İhsan Kılınçarslan (232), Hüseyin Başar (251), Mehmet Koyuncu (246) ve Abdullah Naltekin (231).


Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?