Meslekte Hizmet Grubu adı altında seçime girecek yönetim kurulu üyeleriyle birlikte Gazeteciler Cemiyeti’nde bir basın toplantısı düzenleyen Işık, “Mimarlık mesleğinde ve yaşamımızda daima en iyiyi, en güzeli aradığımız dönemde oda kongrelerimizin başlamasıyla birlikte çalışan, üreten, paylaşan bir yönetimin oluşması doğrultusunda çalışmaktayız” dedi.
Ankara’da Olağan Genel Kurul’da Konya’yı temsil edecek 25 delegeden üçte birinin hanımlardan oluştuğuna dikkat çeken Işık, Konya’daki mimari ve alt yapı değişiklikleri hakkında hem yerel yöneticilere hem de mevcut oda yönetimine eleştiride bulundu. Işık konuşmasının sonunda, medyadan ve odaya üye 800 meslektaşından seçimlerde destek beklediklerini belirtti.