Milli tenisçi İpek Öz, maça Türk bayrağıyla çıktı

Milli tenisçi İpek Öz, Katar Açık'ın ilk turunda Belaruslu Victoria Azarenka ile oynadığı karşılaşmaya depremzedeleri anmak için Türk bayrağı ve...

Milli tenisçi İpek Öz, Katar Açık'ın ilk turunda Belaruslu Victoria Azarenka ile oynadığı karşılaşmaya depremzedeleri anmak için Türk bayrağı ve siyah kurdele ile çıktı.

Milli tenisçi Katar Açık'ın ilk turunda dünya eski 1 numarası, klasmanın 17. basamağındaki Belaruslu Victoria Azarenka ile karşı karşıya geldi. Mücadeleyi 6-1'lik setlerle 2-0 kazanan Azarenka, ikinci tura yükseldi. İpek Öz, maça Türkiye'de yaşanan deprem felaketine dikkat çekmek için Türk bayrağı ve siyah kurdele ile çıktı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü