Milli Savunma Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, "Marmaris'te devam eden orman yangını dolayısıyla Turunç Mahallesi'nde yaşayan vatandaşlarımızın denizden tahliye edilmesine destek olmak üzere Aksaz Deniz Üs Komutanlığımızdaki iki çıkarma gemimiz bölgeye sevk edildi. Gemilerimiz ihtiyaç halinde tahliyeye destek sağlayacak" ifadeleri kullanıldı.
Milli Savunma Bakanlığı'nın iki çıkarma gemisi yangın bölgesinde
Milli Savunma Bakanlığı, iki çıkarma gemisini Marmaris'te devam eden orman yangını dolayısıyla Turunç Mahallesi'nde yaşayan vatandaşların denizden tahliye edilmesine destek olmak üzere bölgeye gönderdi
İlk yorum yazan siz olun
POLİS-ADLİYE Haberleri
YÖNETİCİ BIÇAKLANDI
O SÜRÜCÜ TUTUKLANDI
Akıma kapılıp 10 metre yükseklikten düştü
KAZA YAPAN ARAÇ KENDİNİ İHBAR ETTİ
KAZA YAPTI, KAÇTI