Milli Savunma Bakanı Işık, Kocaeli'de

Bakan Işık, bayram namazını Fevziye Camisi'nde kıldı

KOCAELİ (AA) - Milli Savunma Bakanı Fikri Işık, bayram namazını kıldığı Fevziye Camisi'nde vatandaşlarla bayramlaştı.

Bakan Işık, Vali Hasan Basri Güzeloğlu ile geldiği Fevziye Camisi'nde vaazı dinledi.

Işık, kılınan bayram namazının ardından, cami avlusunda vatandaşlarla bayramlaştı.

Işık, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Türkiye ve İslam dünyasının bayramını tebrik ederek, bayramın insanlığa hayır, barış ve huzur getirmesini diledi.

Şehitlere Allah'tan rahmet, yaralılara da acil şifalar dileyen Işık, 15 Temmuz'daki darbe girişiminde şehit olanları rahmetle andı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL