Milli okçulardan 2 altın 1 gümüş

ANKARA (AA) - Okçuluk Dünya Gençler Şampiyonası'nda Türk sporcular 2 altın, 1 gümüş madalya aldı.Romanya'nın başkenti Bükreş'te devam eden şampiyonada...

ANKARA (AA) - Okçuluk Dünya Gençler Şampiyonası'nda Türk sporcular 2 altın, 1 gümüş madalya aldı.

Romanya'nın başkenti Bükreş'te devam eden şampiyonada Yasemin Ecem Anagöz ve Onur Tezel'den oluşan klasik yay genç karışık takımı finalde Almanya'yı 5-1, Samet Can Yakalı ve Ayşe Bera Süzer'den oluşan makaralı yay genç karışık takımı da finalde İtalya'yı 152-151 yenerek altın madalya kazandı.

Nevin Akdağ ve Mert Garip'ten kurulu makaralı yay yıldız karışık takımı ise finalde Rusya'ya 150-148 yenilerek gümüş madalyada kaldı.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?