Milli eskrimciler Belarus'ta kampta

- Başkent Minsk'te kondisyon yüklemesi yapan millilerin kampı 14 Nisan'a kadar devam edecek


ANKARA (AA) - Milli eskrimciler Belarus'ta kondisyon kampına girdi.

Eskrim Federasyonundan yapılan açıklamaya göre Olimpik havuz ve Türkiye Olimpiyat Hazırlık Merkezi (TOHM) sporcuları Enver Yıldırım, Hakan Yıldırım, Zehra Köse, Bağdagül Tuncan ve Iryna Shchukla Belarus’un başkenti Minsk’teki Olimpik Hazırlık Kampı'nda kondisyon depolamaya başladı.

Millilerin kampı, 14 Nisan Pazar günü sona erecek.


Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler