Milli Eğitime iki Danışma Kurulu Üyesi

İl Genel Meclisi Mayıs ayı ikinci birleşimi Meclis Başkanvekili Leyla Erdal başkanlığında toplandı.

İl Genel Meclisi Mayıs ayı ikinci birleşimi Meclis Başkanvekili Leyla Erdal başkanlığında toplandı. Yoklama ve açılışın ardından gündem maddelerinin görüşülmesine geçildi. Gündem maddelerinden İl Milli Eğitim danışma kurulunda görev yapacak iki meclis üyesinin belirlenmesi müzakereye açıldı. Bir yıl görev yapacak olan danışma kurulu üyeliğine Karatay İl Genel Meclisi Üyesi Mustafa Kaçar ile Seydişehir İl Genel Meclisi Üyesi Sadettin Kuyucak oy çokluğu ile seçildi. İl Milli Eğitim Danışma Kurulu; eğitim ve öğretim hizmetlerinin il düzeyinde sürdürülmesinde karşılaşılan sorunlar hakkında milli eğitimin genel amaç ve temel ilkeleri doğrultusunda çözüm önerileri hazırlar, eğitim ve öğretim hizmetlerinin çağımıza ve çevrede meydana gelen değişimler sonucu doğacak toplumsal ihtiyaçlara cevap vermek üzere geliştirilmesine esas olacak ilke ve yöntem önerilerinde bulunur. 7 gündem maddesinin görüşüldüğü Mayıs ayı ikinci birleşimi, üçüncü birleşimde toplanmak üzere kapatıldı.

Saadettin Kuyucak-Seydişehir

Mustafa Kaçar-Karatay

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?