Milli Eğitim Müdürü Benice, okul müdürleriyle buluştu

ANKARA (AA) - Nallıhan İlçe Milli Eğitim Müdürü Bayram Benlice, okul müdürleri ile toplantı yaptı.Halk Eğitim Merkezinin salonunda gerçekleştirilen...

ANKARA (AA) - Nallıhan İlçe Milli Eğitim Müdürü Bayram Benlice, okul müdürleri ile toplantı yaptı.

Halk Eğitim Merkezinin salonunda gerçekleştirilen toplantıda, 2018-2019 eğitim-öğretim yılının ön değerlendirmesi yapılarak, ataması yapılan öğretmenler teknik konularda bilgilendirildi.

Benlice, 208-2019 eğitim öğretim yılının 17 Eylül Pazartesi günü başlayacağını hatırlatarak, okulların açılmasına az bir süre kala yapılan değerlendirme toplantısının verimli geçtiğini sözlerine ekledi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE