Milli Eğitim Bakanlığı'ndan yüzyüze eğitim açıklaması geldi (02 Mart 2021)

Milli Eğitim Bakanlığı "2 Mart Salı günü itibarıyla tüm okul öncesi eğitim kurumlarında, ilkokullarda, 8 ve 12. sınıflarda ülke genelinde yüz yüze eğitime başlanacak." açıklaması yaptı.

Bakanlık açıklamasında şunlar kaydedildi: 

  • 02 Mart Salı günü itibarıyla tüm okul öncesi eğitim kurumlarında, ilkokullarda, 8 ve 12. sınıflarda ülke genelinde yüz yüze eğitime başlanılacaktır.
  • Yüksek ve çok yüksek riskli olarak tanımlanan illerde yüz yüze eğitime okul öncesi eğitim kurumlarında tam zamanlı, ilkokullarda seyreltilmiş gruplar halinde haftada 2 gün, 8. sınıflarda seyreltilmiş gruplar halinde haftada 12-22 saat, 12. sınıflarda seyreltilmiş gruplar halinde haftada 16-24 saat olarak başlanacaktır.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

EĞİTİM Haberleri

Öğrenci Gelişim Raporlarına "Angarya" İtirazı
Üniversite hayali 1 dakika ile kapıda son buldu
YKS’ye anne-oğul aynı okulda girdi
EVRAKLAR İÇİN ÜST DÜZEY GÜVENLİK
YKS ADAYLARINA KRİTİK DUYURU