Milli cimnastikçilerden 8 madalya

- Slovakya Açık'ta büyükler ve 15-17 yaş kategorilerinde yarışan milli aerobik cimnastikçiler, turnuvayı 3 altın, 2 gümüş ve 3 bronz madalyayla tamamladı


ANKARA (AA) - Slovakya Açık Aerobik Cimnastik Turnuvası'nda mücadele eden Türk sporcular, 8 madalya kazandı.

Türkiye Cimnastik Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Slovakya'nın başkenti Bratislava'da düzenlenen uluslararası turnuva sona erdi.

Organizasyonda Türkiye'yi, büyükler kategorisinde 4, 15-17 yaş kategorisinde ise 5 sporcu temsil etti. Türkiye, turnuvayı 3 altın, 2 gümüş ve 3 bronz madalyayla tamamladı.

Madalya kazanan sporcular şöyle:


-Büyükler

Altın: Nihat Can Gül-Nazlı Özgör (çiftler), Nihat Can Gül-Nazlı Özgör-Ahmet Çoruh (trio)

Gümüş: Nihat Can Gül (tek erkekler)

Bronz: Nazlı Özgör (tek kadınlar), Emir Erışık (tek erkekler)


- 15-17 yaş

Altın: Nil Deniz Bal (tek kadınlar)

Gümüş: Nil Deniz Bal-Büşra Çiçek-Seran Solak (trio)

Bronz: Ahmet Meriç Turmamış (tek erkekler)

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi