Milli buz hokeyciler Sırbistan'da

- 20 Yaş Altı Erkek Milli Takımı, Dünya Şampiyonası 2. Klasman B Grubu'nda Hırvatistan, İspanya, Belçika, Sırbistan ve Meksika ile mücadele edecek


ANKARA (AA) - 20 Yaş Altı Erkek Buz Hokeyi Milli Takımı, Sırbistan'ın ev sahipliğinde organize edilen Dünya Şampiyonası 2. Klasman maçları için Sırbistan'a gitti.

Başkent Belgrad'da düzenlenecek şampiyonanın hazırlıklarını Ankara'da yaptığı kampla tamamlayan milliler, 10-16 Ocak tarihlerindeki organizasyonda B Grubu'nda Hırvatistan, İspanya, Belçika, Sırbistan ve Meksika ile mücadele edecek.

Türkiye, şampiyonadaki ilk maçında yarın Belçika ile karşı karşıya gelecek.


AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü