Milli bisikletçi Halil İbrahim Doğan Sırbistan'da ikinci oldu

ANKARA (AA) - Milli bisikletçi Halil İbrahim Doğan, Sırbistan'da düzenlenen 47. Olimpik Umutlar Belgrad Kupası'nda ikinci oldu.Türkiye Bisiklet Federasyonundan...


ANKARA (AA) - Milli bisikletçi Halil İbrahim Doğan, Sırbistan'da düzenlenen 47. Olimpik Umutlar Belgrad Kupası'nda ikinci oldu.

Türkiye Bisiklet Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, başkent Belgrad'ın ev sahipliği yaptığı ve genç erkekler kategorisindeki sporcuların katıldığı 2 günlük tur sona erdi.

Türk sporculardan Halil İbrahim Doğan, ilk, Melih Çetin ise 2. etapta ikinci sırayı aldı. Halil İbrahim, genel klasmanı liderin 1 dakika 37 saniye gerisinde ikinci sırada tamamladı.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler