Milli atıcılar Almanya'ya gitti

- Havalı ve Ateşli Silahlar Dünya Kupası'nda Türkiye'yi, 2'si kadın 7 sporcu temsil edecek


ANKARA (AA) - Atıcılık Milli Takımı, Havalı ve Ateşli Silahlar Dünya Kupası'na ev sahipliği yapacak Almanya'ya gitti.

Türkiye Atıcılık ve Avcılık Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, 24-29 Mayıs tarihlerinde Almanya'nın Münih kentinde düzenlenecek şampiyonada Türkiye'den 7 sporcu yarışacak.

Milli takım kadrosunda şu sporcular bulunuyor:

Tabanca: Aslı Över, Murat Kılıç, Yusuf Dikeç, İsmail Keleş, Alp Eren Erdur

Tüfek: Şeymanur Koca, Ömer Akgün

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler