Mihalgazi'de vatandaşlara aşure ikram edildi

ESKİŞEHİR (AA) - Mihalgazi İlçe Belediye Başkanı Zeynep Akgün, muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikram etti.Mihalgazi İlçe Belediyesi tarafından...

ESKİŞEHİR (AA) - Mihalgazi İlçe Belediye Başkanı Zeynep Akgün, muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikram etti.

Mihalgazi İlçe Belediyesi tarafından muharrem ayı dolaysıyla ilçedeki vatandaşlara aşure dağıtımı gerçekleştirildi. Belediye Başkanı Zeynep Akgün, belediye hizmat binası önünde konulan aşure standına gelerek, vatandaşlara aşure verdi.

Akgün, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, muharrem ayında aşurenin Mihalgazi'de önemli bir yerinin bulunduğunu belirterek, her hanede aşure hazırlanıp kaynatılarak komşulara ikram edildiğini kaydetti.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL