Mihalgazi'de trafik denetimi

ESKİŞEHİR (AA) - Mihalgazi İlçe Emniyet Amirliği, ilçede trafik denetimi gerçekleştirdi.Polis ekipleri, emniyet kemeri takmayan, trafikte cep telefonu kullanan...

ESKİŞEHİR (AA) - Mihalgazi İlçe Emniyet Amirliği, ilçede trafik denetimi gerçekleştirdi.

Polis ekipleri, emniyet kemeri takmayan, trafikte cep telefonu kullanan ve kurallara uymayan sürücülere yönelik trafik uygulaması başlattı.

Emniyet kemeri takmayan ve cep telefonuyla konuşan sürücülere idari para cezası uygulandı.

Polisler, sürücülere trafik kurallarına gereken özeni göstermeleri konusunda uyarıda bulundu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL