Mihalgazi'de ilaçlama çalışması

ESKİŞEHİR (AA) - Mihalgazi Belediyesi ekipleri, ilçeyi böceklere karşı ilaçlamaya başladı.Çöplükler, ilçeden geçen Sakarya Nehri'nin çevresini ve...

ESKİŞEHİR (AA) - Mihalgazi Belediyesi ekipleri, ilçeyi böceklere karşı ilaçlamaya başladı.

Çöplükler, ilçeden geçen Sakarya Nehri'nin çevresini ve su birikintileri larvalara karşı ilaçlandı.

Konuyla ilgili açıklama yapan Mihalgazi Belediye Başkanı Zeynep Akgün, ömrünü tamamlayan ilaçlama cihazını yenilediklerini belirterek, böylelikle daha etkili ilaçlamayla ilçedeki larva, karasinek ve sivrisineklerin önüne geçeceklerini kaydetti.

Akgün, vatandaşlara sağlıklı yaşam alanları sunmak için çalışmalara devam edeceklerini bildirdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL