MHP’li aday sahaya giremedi

Sportif yönüyle bilinen Selçuklu Belediye Başkan Adayı Demirel, 2 Nolu Saha’da penaltı atmak istedi ancak il müdürlüğü yetkililerinin talimatıyla sahaya alınmadı.

Sportif yönüyle bilinen Selçuklu Belediye Başkan Adayı Demirel, 2 Nolu Saha’da penaltı atmak istedi ancak il müdürlüğü yetkililerinin talimatıyla sahaya alınmadı. Hem de valilikten izin belgesi olmasına rağmen

Milliyetçi Hareket Partisi Selçuklu Belediye Başkan Adayı Mustafa Sırrı Demirel dün spor basınıyla bir araya geldi. Bera Otel’de yapılan kahvaltının ardından Atatürk Stadı’na giden MHP’liler stada alınmadı. Sırrı Demirel ve beraberindeki heyet il müdürlüğünün izin vermemesi üzerine stada giremedi. Ellerinde valilikten aldıkları izin kağıdını gösteren MHP’liler buna rağmen 2 Nolu Saha’ya giremediler. Demirel ve ekibi olayın ardından oldukça üzülürken statta basın açıklaması yapan Selçuklu Belediye Başkan Adayı Demirel, “Göreve geldiğimiz zaman Selçuklu Belediye sınırlarından bulunan tüm tesislerin kapılarını halka açacağız. İşte görüyorsunuz. Sahaya girip penaltı atışı yapmamıza bile izin verilmiyor. İzin kağıdımız olmasına rağmen kilitli kapıları aşamıyoruz” dedi.

Konya sporu için yapmak istediklerini sıralayan Demirel, “Ben dışarıdan gelen ithal bir aday değilim. Konya’nın öz çocuğuyum. Anamız belli, babamız belli. Göreve geldikten sonra Konyaspor’u üvey evlatlıktan çıkaracağız. Konyaspor, sporun içinden gelen Sırrı Demirel için olmazsa olmazdır” diye konuştu. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?