Heyecan ve üzüntünün bir arada yaşandığı mezuniyet töreni saygı duruşu ve istiklal marşının okunmasıyla başladı. Program okul müdürünün konuşmasıyla devam etti. Okul müdürü Gazi Gündüz, “Meram Anadolu lisesi 48. dönem mezunlarını gururla uğurlamak üzere tertip ettiğimiz bu törene katılan herkese sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Çocuklarımız bu okula başladıkları andan itibaren özel birer öğrenci olduklarını ilk günden belli etmişlerdi. Onlarla ne kadar gurur duysak azdır.”dedi. Ayrıca öğrencilerine girecekleri üniversite sınavında başarılar dileyen okul müdürü herkese bundan sonraki hayatlarında başarılar ve mutluluklar dileyerek sözlerini bitirdi. Tören sınıf başkanlarının ve öğrencilerin konuşmalarıyla devam etti. Konuşmalardan sonra öğrencilere öğretmenleri tarafından diplomaları teslim edildi. Tören öğrencilerin alanda toplanarak keplerini havaya fırlatmalarıyla son buldu.
Mezuniyet heyecanı yaşadılar
Meram Anadolu lisesinde mezuniyet heyecanı yaşandı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?