Konya Kırmızı Et Ürünleri Tarımsal Üreticileri Birliği Başkanı Nazif Karabulut, dernek binası önünde yaptığı açıklamada, Meram Et Kombinası'nın kapatılmasının ardından ciddi sorunlar yaşadıklarını söyledi.
Kombinanın kapatılmaması için çok mücadele ettiklerini, ancak başarılı olamadıklarını ifade eden Karabulut, ''Bizlere verilen sözler tutulmadı. Yeni bir kombina yapılana kadar kapatılmayacağı söylenen Meram Et Kombinası hemen kapatıldı. Besici kendi kaderiyle adeta baş başa bırakıldı'' dedi.
Daha sonra Karabulut ve beraberindeki 50 besici, Valilik önüne kadar yürüdü.
Vali Osman Aydın Karabulut ile çok kısa bir görüşme yapan birlik üyeleri, görüşmeden sonra olaysız dağıldı.
aa