MGM, sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Bazı basın yayın organlarında yayınlanan bir haberde, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nün ülkemizin iç ve batı kesimlerinde azot dioksit gazının etkili olarak, kötü kokuya sebep olacağı belirtilerek bu konuda internet sitesinde uyarı yayınladığı bilgisi verilmiştir. Meteoroloji Genel Müdürlüğü olarak bu konuda herhangi bir uyarımız bulunmamaktadır" bilgisi kamuoyuna duyuruldu.
Meteoroloji Genel Müdürlüğünden azot dioksit açıklaması
Meteoroloji Genel Müdürlüğü (MGM), bazı basın yayın organlarında yayınlanan azot dioksit gazıyla ilgili haber hakkında sosyal medya hesabından bilgi notu paylaştı.
İlk yorum yazan siz olun
Gündem Haberleri
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu