Mete Kalyoncu yeniden başkan

Kalyoncu, Olağan Genel Kurul’a katılan delegelerin oyunun tamamını alarak ikinci kez, Makine Mühendisleri Odası Konya Şube Başkanlığı’na seçildi.

Bin 703 üyesi bulunan Makine Mühendisleri Odası Konya Şubesi, Cumartesi günü yapılan 8’inci Olağan Genel Kurulun ardından dün de başkan ve yönetim kurulu üyelerini belirmek üzere sandık başına gitti. Oda binasında gerçekleştirilen seçime, mevcut Başkan Yrd. Doç. Dr. Mete Kalyoncu tek liste ile girdi. Sabah saat 10.00’da başlayan oy kullanma işlemi akşam saat 17.00’de sona erdi. Kalyoncu, Olağan Genel Kurul’a katılan delegelerin oyunun tamamını alarak ikinci kez, Makine Mühendisleri Odası Konya Şube Başkanlığı’na seçildi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?