Metallica, 8 yıl aradan sonra albüm çıkarıyor

LOS ANGELES (AA) - Amerikalı metal müzik grubu Metallica, sekiz yıl aradan sonra albüm çıkarıyor. Grup, 80 dakikalık "Hardwired ... To Self-Destruct" adlı...

LOS ANGELES (AA) - Amerikalı metal müzik grubu Metallica, sekiz yıl aradan sonra albüm çıkarıyor.

Grup, 80 dakikalık "Hardwired ... To Self-Destruct" adlı albümlerinin, 18 Kasım'da piyasaya çıkacağını açıkladı.

Albümden "Hardwired" şarkısının videosu yayınlanırken, Metallica, 11. stüdyo çalışmaları olan albüm için "yolculuğumuzun bir sonraki aşaması" ifadesini kullandı.

Grup son albümü Death Magnetic'i 2008 yılında çıkarmıştı.

AA

Kültür Sanat Haberleri

Minik ressamların eserleri beğeni topladı
Horon Bizumdur: Türkiye 5 Bin Kişiyle Guinness Rekoruna Hazırlanıyor
Sirkeci Garı "Yaşayan Kültür Adası" Oluyor: Tarihi Dönüşüm Başladı
Bergama’nın Tarihi Çukurhan’ı Belediye Güvencesinde
Genç Müzisyen Su Yavuz, Türkiye’deki ilk konserini verdi