Meslektaşımız darp edildi

Merhaba Gazetesi muhabiri Ali Sait Öge darp edildi

Beşyol kavşağında trafik kuralı ihlali yapan bir minibüs şoförünü uyardığı için darp edilen Ali Sait Öge, hastanede tedavi altına alındı. Konya Gazeteciler Cemiyeti, olayla ilgili kınama mesajı yayımladı. KGC’nin mesajında şu ifadelere yer verildi: Merhaba Gazetesi muhabiri, Konya Gazeteciler Cemiyeti üyesi Ali Sait Öge, bugün Beşyol kavşağında trafik kuralı ihlali yapan minibüs şoförünü uyardığı için saldırıyı uğrayarak darp edilmiştir. Bilinmelidir ki, toplumda gördüğü olumsuzluklara karşı duyarlı davranmak ve yanlışın olduğu yerde uyarıda bulunmak bir gazetecinin toplumsal görevidir. Konya Gazeteciler Cemiyeti olarak üyemize yönelik bu saldırı kınıyor, saldırgan hakkında gerekli işlemlerin yapılacağına inanıyoruz. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti