Mersin'deki meyve ağaçlarında renk cümbüşü

MERSİN (AA) - Türkiye'nin önemli yaş sebze ve meyve üretim merkezlerinden Mersin'in Silifke ilçesinde, çiçek açan şeftali, nektarin, erik ve badem ağaçları...

MERSİN (AA) - Türkiye'nin önemli yaş sebze ve meyve üretim merkezlerinden Mersin'in Silifke ilçesinde, çiçek açan şeftali, nektarin, erik ve badem ağaçları güzel görüntüler oluşturdu.

Erik, çilek, badem gibi ürünlerin ilk yetiştiği bölgelerden olan Silifke'de, etkili olan yağışların ardından güneşin kendisini göstermesiyle ağaçlar çiçek açtı.

Beyaz ve pembe renklerin ağırlıklı olduğu şeftali, nektarin, erik ve badem ağaçlarındaki çiçekler, adeta kartpostallık görüntüler yarattı.

Silifke Ziraat Odası Başkanı Cafer Doygun, yaptığı açıklamada, hava şartlarının güzel seyretmesi durumunda normalde haziran ayında çıkan nektarin ve şeftali ile eriği nisan ayında hasat etmeyi hedeflediklerini söyledi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE