Mersin'de tedavi edilen hayvanlar doğaya salındı

MERSİN (AA) - Mersin'in Tarsus ilçesinde tedavi edilen yabani hayvanlar, doğal yaşam ortamlarına bırakıldı.Orman ve Su İşleri Bakanlığı Doğa Koruma...

MERSİN (AA) - Mersin'in Tarsus ilçesinde tedavi edilen yabani hayvanlar, doğal yaşam ortamlarına bırakıldı.

Orman ve Su İşleri Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar Bölge Müdürlüğü ekipleri, vatandaşlar tarafından yaralı, hasta ya da sakat halde bulunan 4 şahin, 3 atmaca, 5 ördek, 3 martı ve 8 güvercini Tarsus Hayvanat Bahçesi'nde tedavi edildi. Sağlıklarına kavuşan hayvanlar, Tarsus Berdan Barajı Tesisleri yanındaki ormanlık alanda düzenlenen etkinlikle doğaya bırakıldı.

Kaymakam Yüksel Ünal, yaptığı açıklamada, vatandaşların duyarlı davranarak ekiplere getirdikleri yaralı hayvanların tekrar sağlıklarına kavuşmasının mutluluğunu yaşadıklarını söyledi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL