Mersin'de belediye otobüsü yoldan çıktı: 20 yaralı

MERSİN (AA) - Mersin'de belediye otobüsünün yoldan çıkması sonucu biri ağır 20 yolcu yaralandı. Merkez Toroslar ilçesine bağlı Arslanköy Mahallesi'nden...

MERSİN (AA) - Mersin'de belediye otobüsünün yoldan çıkması sonucu biri ağır 20 yolcu yaralandı.

Merkez Toroslar ilçesine bağlı Arslanköy Mahallesi'nden şehir merkezi istikametine giden 33 R 4524 plakalı belediye otobüsü, Kavaklıpınar mevkisinde yoldan çıktı.

Yol kenarındaki kayalıklara çarparak duran araçtaki 20 yolcu yaralandı.

Ambulanslarla kentteki hastanelere kaldırılan yaralılardan birinin durumunun ağır olduğu öğrenildi.

Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

AA

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ