Mersin'de 600 şişe bandrolsüz içki ele geçirildi

MERSİN (AA) - Tarsus ilçesinde iki araçta 600 şişe bandrolsüz içki bulundu, 2 kişi gözaltına alındı.İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Reşadiye Mahallesi'nde şüphelendikleri iki aracı...

MERSİN (AA) - Tarsus ilçesinde iki araçta 600 şişe bandrolsüz içki bulundu, 2 kişi gözaltına alındı.

İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Reşadiye Mahallesi'nde şüphelendikleri iki aracı durdu. Araçlarda, bandrolsüz 348 şişe votka ve 252 şişe rakı ele geçirildi.

Gözaltına alınan 2 şüpheli, işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu