Mermer ocağındaki su birikintisine giren 2 genç boğuldu

KONYA (AA) - Konya'nın Bozkır ilçesinde, eski bir mermer ocağının çukurunda oluşan su birikintisine giren 3 çocuktan 2'si boğuldu.Alınan bilgiye göre,...

KONYA (AA) - Konya'nın Bozkır ilçesinde, eski bir mermer ocağının çukurunda oluşan su birikintisine giren 3 çocuktan 2'si boğuldu.

Alınan bilgiye göre, Sorkun Mahallesi Heseli Yaylası'nda, kuzenler Ahmet (13) ve Mehmet Demir (15) ile Berna Zeybek (13) serinlemek için mermer ocağındaki çukurda oluşan su birikintisine girdi.

Derinliği yaklaşık 3 metreyi bulan suda yüzmeye çalışan çocuklardan 2'si boğuldu. Boğulma tehlikesi atlatan Mehmet Demir ise çevredekilerden yardım istedi.

İhbar üzerine olay yerine AFAD, jandarma, itfaiye ve sağlık ekibi sevk edildi. 2 ceset, dalgıçlar yardımıyla sudan çıkarıldı.

Sağlık ekiplerinin incelemesi sonucu 2 gencin hayatını kaybettiği belirlendi.

Jandarma ve savcının çalışmalarının tamamlanmasının ardından cesetler, Bozkır Devlet Hastanesi morguna götürüldü.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE