Meram'dan MERKAP Projesi

Proje kapsamında ambalaj atıklarının geri dönüşümü sağlanacak.

Konya'nın merkez Meram ilçe Belediyesi tarafından başlatılan Meram Kaynağında Ayırma Projesi (MERKAP), Havzan Mahallesi'nde uygulanmaya başlandı.

Projenin uygulanacağı Havzan Mahallesi'ne gelerek incelemelerde bulunan Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, ambalaj atıkların geri kazanımının yıllardır tartışılan bir konu olduğunu belirterek, "Bu konuda hazırlanan yönetmelik çerçevesinde Temizlik İşleri Müdürlüğümüz, Havzan Mahallesi'nde MERKAP'ı uygulamaya koydu. Avrupa'da ve gelişmiş ülkelerde uzun yıllardır uygulanan bu sistemin pek çok avantajı var. Öncelikli olarak doğal kaynaklarımız korunuyor, enerji tasarrufu sağlanıyor ve atık miktarı azalıyor. Ayrıca geri dönüşüm ekonomiye çok önemli katkı sağlıyor" dedi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?