Aydınçavuş İşletmecisi Yakup Çiçek, çam ağaçlarının yedi sekiz yıldır sulanmadığını adeta kaderine terk edildiğini söylüyor. Çam ağaçlarıyla yetkililerin yeterince ilgilenmediğini belirten Çiçek, kuruyan ağaçları göstererek, “Yedi sekiz yıldır buradaki çay bahçesinin işletmeliğini yapıyorum. Çam ağaçları kuruyup gitmekte ancak bir sulama sistemi bile yapılmış değil. Bugüne kadar çam ağaçlarını kendi imkanlarımla suladım ve sulamaya devam edeceğim. İşletmemden suyu açıyorum ve yolun kenarından verdiğim hortumla sulanabilenler sulanıyor. Onun dışında maalesef çam ağaçları kuruyup gidiyor” dedi.
Meram’ı güzelleştiren ve Meram’a farklı bir renk katan çam ağaçlarının kurumasına tepki gösteren vatandaşlar ise bölgeye yeni fidan dikimi yerine, var olan ağaçların kurumasının engellenmesini istiyor. Caner Özcan-Memleket